måndag 16 januari 2012

Idag är en sån här dag

Då jag känner hur luften bara gått ur mig och alla problem och funderingar man har blir tyngre än vanligt!
Jag har funderat till o från under dagen hur jag ska få dagen att betyda något och göra nåt annat än att bara lalla omkring o göra bara de nödvändigaste.
Men ingenting har lockat eller kännts roligt.
Hade planerat att springa en sväng på em, men mitt knä känns inte helt hundra. Så då kom jag på att jag skulle åka och simma. Ja, ne men då va ju badhuset inte ens öppet.

Som tur va gick jag in på Facebook och fick se någons inlägg där de stod att idag va den dag då flest människor kände sig deppiga, typ.
Så då kändes de ganska bra att acceptera att de blir en skitdag idag och att när jag vaknar till en ny fantastisk dag imorgon, så är skitdagen ett minne blott!!

What a crappy day!!!

/milla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar