söndag 27 februari 2011

Aaah men shit asså..

vilken svullarhelg jag har haft. Man skulle nog kunna säga svullarvecka till och med. SKÄRPNING SNARAST!!!!
Men jag har nog kommit på att jag funkar såhär. Jag sköter mig och är duktig under en period, men sen blire lite tråkigt att va duktig, så då äter jag sånt som jag håller igen med annars.

Som sagt, nu är de dags att tagga till igen!!

Igår va vi i Leksand och tittade på Leksand - Mora. Vi och ca 17300 andra. De va skithäftigt och de bästa av allt va väl ända att Mora vann :) Kul för grabbarna!
Ebba sov hos farmor och farfar så vi fick en barnfri natt och morgon. Mycket uppskattat må jag säga. Men tänk så mycket man hinner sakna en liten kotte på så kort tid, Ebbabuuuus <3

Känner alltid när jag skriver att jag måste runda av med nåt, eller ha som ett slut men jag tror att jag skiter i de och avslutar som de blir bara. Som såhär typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar