onsdag 9 februari 2011

Köket - före och efter!!

Dessvärre så upptäckte jag att jag bara hade tagit två före bilder. Men man ser ju på ett ungefär hur det såg ut innan!!

Efter


Ganska stor förändring, med ganska små medel.
Nylackade luckor och nya handtag. Nytt golv och vit färg på väggar och tak. Nya bänkskivor och kakel. Ny fläkt. Det är ett ganska stort kök och jag älskar det!!!
Jag har t o m tomma skåp och när har jag nånsin haft de i köket. Nevah!! Köket är för mig ett av de viktigaste rummen!!
Ska försöka få tummen ur och visa er de näst viktigaste rummet. Vardagsrummet!!





4 kommentarer:

  1. Hej! wow det blev jättesnyggt! svart o vitt är fint!

    Ha det gott ni tre!

    Kram Lill-Tobbe med familj.

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättefint!! Du har ett öga för sånt där tycker jag. :) /e

    SvaraRadera
  3. eh.. små medel? :) Jättesnyggt! Bra jobbat /Zarat

    SvaraRadera
  4. Ett kök helt i min smak! Riktigt snyggt!
    Kul att få en titt hemma hos er!

    Men ett rikigt viktigt rum hemma måste väl ändå vara toaletten. För en sån kan man ju inte vara utan i sitt hem! Trodde du skulle visa den nästa gång ;-)

    /Nina L

    SvaraRadera