måndag 29 augusti 2011

Can you dig it??

Oh what a night!!

Jag kan inte riktigt med ord beskriva hur kul jag hade det i Lördags. Hoffmaestro är ju verkligen "the bomb" och Timbuktu går ju inte heller av för hackor :)

Kl va ca 13 när jag och min rullväska tog sista backen på Kungsholmen innan jag svängde av och gick längs med vattnet till Garvar Lundins Gränd. Min adress för natten, hos flickorna Hamling/Johansson!!
Väl där så blev det lite souvlaki med bulgur o tzatziki och strax efter de uppkorkning, eller ja, avskruvning, it's 2011 right??!!

Runt 15 ramlade gänget för kvällen in! En salig blandning av folk jag inte träffat förut. Kul! Alla lika taggade för kvällen!

Om vi hoppar fram några timmar så körde timbuktu igång efter åtta och va grym. Jävlar va fort han rappar ibland! Vilka texter och vilket jävla bra band han har. Damn heter dom. De blir så mycket bättre än beats på en skiva.
Skit i de nu.
Vid halv tio nån gång va de äntligen dags för Hoffe o gänget att köra igång. W.O.W.
Ja, dom är ju bara så jävla bra. De va lååångt ifrån sista gången jag såg dom live. Att Joel Kinnaman stod några meter ifrån och diggade med va väl inge fel heller :)
Ah, kul va de iaf och kvällen avslutades med donken och en tarre hem. Nöjd, som fan.































































































































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar