onsdag 17 augusti 2011

Rubrik saknas

Sitter och tittar på Tinas sommarkök. Jag älskar matlagningsprogram på tv. När jag tänker efter så är det nog de bästa jag kan se på tv om jag får välja!!
Hon gjorde sötpotatis i ugn och då kom jag att tänka på att det var nog i Mora jag tillagade det senast. Det är såå himla gott tycker jag! Testa de vettja :)

JObbade till sex, bussen hem, handlade lite, hemma vid sju, lite mat, lite plocka undan och här är jag nu! Ska bli så skönt att sova och veta att jag inte börjar förräns 15 imorgon!!

Nu ska jag se om jag hittar nåt smarrigt nytt recept att prova i Buffé tidningen. Hur många vuxen/penionärspoäng kan det ge tro???

Goodnight!

1 kommentar:

  1. "jobbade till sex"
    Vilka? Vem? Var?
    coolt, har du bytt jobb nu och har underhållning hela tiden?

    SvaraRadera