fredag 25 november 2011

A day, A friday!

Ledig dag idag! Jag o Ebba har vart vaken en timme och kollat Barnkanalen! Pappan får sovmorgon!

Jag tror de kommer bli en bra dag idag!
Jag ska fortsätta att pyssla med lite projekt jag har på gång. Sen måste ju julgrejerna upp idag eftersom jag jobbar hela helgen!!!

Macke håller på att bygga en bar i gillestugan! Tror de kommer bli riktigt bra när de är klart.
Jag har försökt att flika in lite färgkombinationer och hur de ska se ut därnere, men tydligen ska de bli hans pojkrum... Men då undrar jag vart mitt flickrum är, huh!!!

Avslut. Ibland kan de ta hur lång tid som helst att få till ett schysst avslut på bloggen, ett som man inte kört tusen gånger redan!!
SÅ från och med nu, signar jag ut som följer.

/Milla


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar