söndag 27 november 2011

Den första snön..

Ja, den kom ikväll!! Den kommer tyvärr säkert inte vara långvarig men jag hoppas att jag o Ebba hinner ut och leka lite i snön imorgon!

Ikväll har vi käkat pizza och tänt första adventsljuset! Jag älskar tända ljus, men tänder dom alldeles för sällan. Ännu mer sällan sen Ebba kom på fötter!!

Jag har aldrig varit nåt fan av julpynt( till skillnad från min gode vän Empa som gott och väl skulle kunna bygga upp ett helt tomteland i sitt hus! ) Men den här julen har jag fått lite mer inspiration och håller på att göra de så mysigt jag bara kan! Kanske lägger upp lite bilder imorgon :)

Idag va vi ner på baby proffsen och beställde en ny vagn. Jag älskar våran vagn, men dessvärre blir de lite trångt för Ebban när både skinnet och åkpåsen ska i, plus tjocka vinterkläder när de blir massa minus. Så nu beställde vi en till tre-hjuling fast en lite rymligare och enklare vagn!
Tanken är väl att om de blir nåt syskon till Ebba så småningom så kan han/hon ärva Ebbas vagnar så slipper vi hålla på och sälja och köpa nytt om de blir aktuellt med syskon, eftersom jag gillar vagnarna så mycket!!
Den skulle komma till veckan. Can't wait :)

/milla

1 kommentar: