onsdag 20 mars 2013

Vad har jag gett mig in på?..

Jag fyllde år i lördags och hade önskat mig bidrag i form av pengar för att Kunna köpa mig en iPad. Dom är ju ganska dyra så jag visste inte om det skulle vara möjligt.
Men jag tänkte iaf då att OM jag köper mig en iPad så KANSKE jag börjar blogga igen.
Och va hände då??
Jo men jag fick ju mig en rackarns padda på bemärkelsedagen :)
Så, i och med de så har jag nu bestämt mig för att ge bloggen en femtioelfte chans!! Jag är ju inte dummare än att jag fattar att mina forna läsare har tröttnat ur pga bristen på inlägg och engagemang från min sida. Men kanske nån därute tycker att det är kul att jag är tillbaka i svängarna :)

Egentligen hade jag tänkt fräscha upp layouten med lite fina bilder och så i headern men jag va in och kika och jag har inte den blekaste om hur man går tillväga, så den får se ut såhär nu!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar