onsdag 27 mars 2013

God kväll!!

Sitter och tittar på Sveriges mästerkock, en favorit faktiskt!!
Har precis tryckt i mig en skål med ananas, jordgubbar och melon!! De va inga fel kan jag säga :)
Har denna vecka bestämt mig för att dra ner på godsakerna och begränsa mig till helgerna. Lättare sagt än gjort nu när jag på sista tiden har ätit vad som helst, när som helst. Men jag känner att kroppen behöver lite "regler" igen så att jag inte drar på mig krämpor i onödan!
Jag önskar att jag va en sån där tjej som bara går upp några kilo och alla sitter på magen. TYVÄRR så är de precis tvärtom. Nog om de!!

Jag har ju inte skrivit något om min graviditet, men jag kan berätta att jag är i v.20, alltså halva tiden kvar. Vi var på ultraljud förra vecka och blev flyttade 4 dagar i fel riktning! Så i augusti är de tänkt att vi ska bli fyra i vår familj.
Jag längtar efter vår lilla bebis så mycket så de är inte klokt!! Den här gången vet man ju vad det innebär att få en liten en och det är ju fantastiskt!!
Jag mår bra! Inget att klaga på än så länge:)

Kram Camilla

2 kommentarer:

  1. Vad kul att du är igång igen...kul att få ta del av ditt/erat liv....nu vankas det ju förändringar och då är det ju extra kul.....även om vardagen är minst lika intressant.

    Ha det så bra och ta hand om dig och magen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Haha får man gissa datum? I så fall gissar jag 25/8! :) underbart rolig läsning! Skriv mer!!! Puss kram /e

    SvaraRadera