onsdag 10 april 2013

Sjuk

Jag ligger i sängen och tycker fortfarande ganska så synd om mig själv!
Hela måndagen gick jag med en olustig känsla i kroppen. Trött, orkeslös, lite deppig och sådär gråtig som man kan känna sig ibland.
Innan jag skulle lägga mig på kvällen så mådde jag jätteilla, men jag la mig med förhoppning om att sova bort de hela!!
HA, kul skämt!!
Jag sprang hela natten på toan och tillslut kom den! SPYAN. Fy fan säger jag bara!

Idag, onsdag kämpar jag fortfarande med att få i mig nåt att äta. Tänk så klen man blir av denna sjukdom!
Bebisen har säkert undrat va mamma har pysslat med för de har varit liv i luckan i magen! Något som jag vanligtvis uppskattar!
Jag blir hemma imorgon också och satsar på att vara fit for work på fre!

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar