måndag 22 april 2013

13-04-22

Den här måndagen har innehållit lite av varje! Jag och Ebba har varit lediga idag så vi va ute på fm och krattade och cyklade bl.a.!
Efter lunchen, som blev supergod lax, så vilade vi lite framför tvn en stund! Sen kom Macke hem och de va dags för mig att göra mig iordning för att åka till mvc.

Idag så pratade vi mest. Det var för tidigt att mäta magen så de skulle vi göra nästa träff. Men ett blodtryck tog hon och så lyssnade vi på bebisen hjärtljud!

Blodtryck 110/55
Hjärtljud 148

Som tur var slapp jag ställa mig på tortyrvågen, men de har jag ju lite koll på här hemma så jag inte skenar iväg som sist.
Ett blodprov ska jag ta om två veckor sen skulle vi boka in lite tider framöver! Känns skönt att man får gå och bli kollad regelbundet så man ser att allt verkar ok!

Och sen helgen då! Vilken lördag vi fick! Strålande väder och besök av min mamma,pappa och bror! Vi grillade hamburgare och fikade på altanen i solen. Helt underbart!!
Dessvärre så kände inte min mamma sig så kry innan dom skulle åka och dom hann bara åka 2 mil innan kräkan kom. Stackarn :(
På söndagen va de jobb för nästan hela slanten! Lite tacos på kvällen och sen va de sååå skönt att krypa ner i sängen!
Hoppas ni också hade en skön helg :)

Kram då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar