torsdag 2 maj 2013

Typiskt mig att glömma bort att jag börjat blogga igen!! Därav den dåliga uppdateringen!

Igår em kom jag och Ebba tillbaka till Säter, efter att ha varit och hälsat på min familj och vänner i Köping!! Oj va mycket skoj vi har hunnit med!

Ebba har busat och lekt med mormor, morfar och morbror Jocke så de räcker till nästa gång vi ses!!

Jag har fått träffa saknade vänner på middagar och fika och haft mysiga stunder med familjen!!
Alltid när jag är "hemma" funderar jag på hur de skulle va om vi bodde i Köping! Jag saknar ofta mina vänner och min familj, men älskar ju vårt hus och mitt jobb!!

Har även gjort de obligatoriska Ikea besöket och blev några kronor fattigare!! Ska bli så härligt när Ikea öppnar i borlänge i höst!!

I kväll blir de en bok och Riesenkolor i soffan!!
Min andra halva har det lite slitigare! Han håller nämligen på att riva vår lilla toa på övervåningen som ska få sig en rejäl uppfräschning!! Bäst att få de gjort innan bebisen kommer :)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar