måndag 27 maj 2013

Sen sist!

Ja jag kan då slå rekord i "långt mellan blogginläggen"! De tokiga är att jag har haft hundra roliga och inte så roliga grejer att skriva om men ändå så kommer jag mig inte för. 
Vi de här laget så vet ni ju att de kan bli glest mellan inläggen ibland, men jag kör på ett tag till!!

En anledning till att jag inte "brinner" för bloggen är för att den är ful!! 
Ingen favoritblogglista, inga kategorier eller fin och personlig layout mm. 
Jag bloggar fortfarande från mobilen för att kunna lägga in bilder. Med ipaden har man ju lite mer överblick! 

Snaaaaaaaark!! Tro mig jag gäspar käkarna ur led, as we speak ;)

Annars då? 
Har jobbat helgen, lönehelg, det säger väl allt! Så jag är ganska tacksam över denna lediga dag! Men nästa helg, då är de jag som leder är ordförande i ledighetskommiten!!  
Macke har varit borta och jobbat sen i onsdags så jag och Ebba har kört solo med lite hjälp av farmor och faster!! Skönt att han är hemma nu, även om han kom hem igår när jag sov och åkte när jag sov! 
Nu låter det som att jag sover hela tiden, och tro mig ibland, önskar jag att de va så ;)

Jag slänger in lite bilder på oss och lite annat från den senaste tiden! 
Kramis!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar