torsdag 17 juni 2010

Cha la la la

Nu är de minsann inte många dagar tills vi får nycklarna till vårt hus!!!! MEN först så ska ju Ebba döpas på lördag och mamman ska kanske tom ut i offentligheten och skaka rumpa på kvällen!! Jajemen. Jag har ju dessvärre dragit på mig en dryg förskylning men jag hoppas att den hinner försvinna tills på lördag. Jag har pimplat förskylningshonung och tagit några skedar av den där hostmedicinen som innehåller morfin, cockilana heter den men jag vet inte alls hur de stavas!!
Aja, hoppas de hjälper iaf!

Jaha, vad har hänt sen sist då! Jo, en tripp till Ikea och bauhaus har vi hunnit med! Och med oss hem fick vi 800 kg golv. Vi länsade stället kan man säga!! Vi fick även med oss diverse möbler och grejer! En lyckad resa :)
Jag har vart på mitt livs första pedikyr inkl. lackning så nu är mina fötter sååå tjusiga. De gäller att hålla efter bara! Ska bara slänga i lite färg i håret, klippa mig, färga bryn o fransar sen är jag redo för Turkiet!!

Nu kommer snart svägerskan och Hugo. Jag ska va barnvakt en timme medans hon gör ett ärende!

Ha de gott vänner <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar