lördag 19 juni 2010

Dagen D-Dopdagen!

Ok, jag ska erkänna. Vi har faktiskt inte ens provat om dopklänningen passar. Så engagerade har vi varit i detta dop. Inte för att vi inte vill att Ebba ska ha de bästa. DE VILL VI, men vi döper Ebba mer för praktiska skäl.

Alltså, om hon vill konfirmera sig så ska hon slippa vuxendöpa sig.
Jag hade gärna haft en namncermoni utan allt gudtjafs men men,nu blev de så här och vi ska naturligtvis göra så att de blir en toppendag på alla sätt!!

Ebba måste nog va lite nervös för hon slog upp sina blå kl 5, sen ville inte hon sova nå mer. Jag kan säga att mamman och Ebba inte var överrens om att uppstigning skulle ske.
Ske din vilja såsom... 1-0 till Ebba

Just nu skiner solen fast regn va utlovat. Ingen blir gladare än jag om detta håller i sig hela dagen och kvällen!!

Nu måste jag jobba. Bajsblöjan kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar