måndag 13 september 2010

Nästa rum till rakning!

Ja nu kommer det några bilder på vårat matrum!



Som ni ser så är det inte klart alls därinne. Det är lite tomt på både väggar och golv. Vi har lixom inte riktigt kommit underfund med hur vi vill använda rummet, mer än till att äta. Det är ju ganska stort och just nu så ser de lite kalt ut!
Jag tar gärna emot tips på hur vi skulle kunna fylla upp rummet!!
Vi har varit inne på att kanske ställa in fåtöljer där man kan softa efter en middag, kanske fixa nån slags bar. Ja, vi har lite ideér, men har inte bestämt nåt än!
Det är nog bra att bo in sig lite först!
Imorgon ska dom börja sätta kakel i "nya" badrummet och förhoppningsvis så kan de bli klart för användning den här veckan!! HOPPAS!!

3 kommentarer:

  1. Jag är så kär i sådana gardiner som ni har. Vart har ni köpt era? Vi skulle vilja ha en vit i hallen, men hittar inte.

    SvaraRadera
  2. Jag har köpt tyget på önskehuset i Borlänge och på Lidéns och sen har svärmor sytt som jag ville ha!!
    Jag vet att åhlens säljer "rull-upp" gardiner, men dock inte helvita tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Super snyggt!! :)
    Kanske ett fint vitrinskåp skulle passa nånstans?

    SvaraRadera