torsdag 2 september 2010

Tvillingmamma!!!!

Nä, inte riktigt... Men nästan. Idag är jag barnvakt åt Ebbas kusin Hugo som är ca 3 veckor äldre än Ebba. Och så har jag ju Ebba med mig såklart!!

Just nu ligger dom i en tvillingvagn och sover, sida vid sida. Såååå söta

Vagnen har vi lånat, men funderar starkt på att skaffa oss en egen begagnad. Om det är någon som vet nån som har en till salu, kan ni väl höra av er till mig!!

Hoppas dom sover en stund nu då! Wish me luck!!

Ps. Båda kryper väldigt fort och Hugo går nästan snart. Det kan bli mycket intressant de här!! Hehe Ds

3 kommentarer:

  1. Ska ni skaffa en tvillingvagn?? Är de något du inte berättat?? ;)

    SvaraRadera
  2. Ha ha!!Nä, det är jag och min svägerska som tycker att de skulle vara smart så man lättare kan vara barnvakt åt båda barnen!!
    Vad jag vet så är jag inte gravid och har inga planer på att bli de nu heller!!! :)

    SvaraRadera
  3. Letar du fortfarande syskonvagn? En här i Köping säljer sin. Bastarden & friends heter hennes blogg om ni är intresserade. Hoppas allt är bra med lilla familjen! Kram linda

    SvaraRadera