tisdag 14 september 2010

Skjortjävlar

Igår kväll vid nio-tiden hade jag precis lagt mig i sängen efter att ha borstat gaddarna, tvättat fejjan, ja ni vet, kvällstoaletten.
Det är även lite andra grejer som jag fixar innan sängdags såsom fylla vatten i nappflaskor, fylla på vällingdosetten, hälla i nytt vatten i mitt vattenglas o sådär.

ALLT de hade jag gjort och kände mig så JÄVLA NÖJD att jag va i säng vid nio och bara kunde somna till tvn typ.

Jag har precis gosat ner mig då jag kommer på att jag glömt stryka Mackes SKJORTJÄVEL. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH. Somebody kill me.

Jaha de va bara att klä på sig och stega ner i tvättstugan och stryka. Fan alltså, då var jag inte glaaa.

Jag har precis ätit klart och när jag har diskat ska jag ner och stryka en till SKJORTJÄVEL. Jaja, det är ju superbra att killen fick jobb. Får han fast jobb så kan ju jag räkna med att tvätta och stryka 5 SKJORTJÄVLAR varje vecka i nästan HELA MITT LIV. Den tanken är inte angenäm.

Ja, men de här skulle vi väl kunna kalla dagen ilandsproblem. Tack för mig..

2 kommentarer:

  1. Han får väl stryka sina skjortjävlar själv;)

    SvaraRadera
  2. Hehe... ja du, ett tips är ju att låta han stryka sina egna skjortor. Har hört att det kan vara bra om man är vuxen.

    SvaraRadera