söndag 3 oktober 2010

Äh,

jag känner att jag inte behöver ursäkta mig för att det är lite glest mellan inläggen ibland. NI vet ju att jag är periodare, ELLERHUR??

Vad har hänt sen sist då? Säkert massor!! ;)

Vi kom i allafall hem från en vecka i Italien inatt. Närmare bestämt Toscana, Castiglione della pescaia.
Det har vart en toppen vecka med sol, lite poolbad, GOTT VIN, god mat, osv. En härlig semestervecka helt enkelt.
Min mamma fyllde 50 år i måndags och ville bjuda familjen på en resa, så därför åkte vi dit.

Italien va nice, men vi blev ganska irriterande på att ingen jävel pratade engelska. Hur kan ett helt land (jag överdriver lite, men ändå) inte kunna de engelska språket, 2010??

Jaja.

Vårt badrum är klart nu, sånär som på lite hängare, handdukar, nån matta, lite lampor och nåt rör nånstanns!! Sen kan vi bubbla och ha oss!!
Det är dock lite kallt därinne för man ska tydligen inte sätta igång golvvärmen förrns en månad efter att man lagt golvet, så att inte spackel å skit förstörs.

Bilder kommer.

Nä, nu måste jag nog göra lite nytta. Mors!

1 kommentar:

  1. Längtar efter bilder på badrummet:) älskar före o efter bilder...

    Hoppas vi kan ses något i helgen...när kommer du? I fall du kommer tidigt på fre eller kanske redan Torsdag så är det klapp&klang i körka ifall du o ebban är sugna:)

    Kram till er
    /Soffan

    SvaraRadera