lördag 23 oktober 2010

Lördagskväll

Om de är någon som undrar vad jag gör ikväll, så kan jag berätta att jag försöker fundera ut hur jag ska hinna få i mig så mycket godis, kladdkaka med glass, ostbågar och chips innan kl slår söndag!

Om ni vill veta vad jag ska göra imorgon, så är de antagligen att ligga i sockerkoma efter alla kolhydrater jag proppat kroppen med!!

ATT JAG ALDRIG LÄR MIG, kan man tycka! Och jag kan nog hålla med faktiskt!!

Nu är det premiär för programmet "Så mycket bättre" och det ska bli såå kul!!

Trevli lördaaaaaa

1 kommentar:

  1. Vi har också tittat på det. Hasse har tjatat om det sen de började visa inför-det :) Hoppas räkorna smakade bra igår, skönt att han var borta så du fick njuta av något gott ;) Har med proppat i mig massa godis nu, känns som att magen ska sprängas!

    SvaraRadera