måndag 11 oktober 2010

Resumè

Sitter och äter frukost i hyfsad lugn och ro, vilket är precis vad jag behöver! Känner mig inte 100. Halsen värker och näsan rinner. Kroppen är lite lagom öm.

Sådär då var lugnet över.

En bajsblöja senare och jag hoppas att lugnet är tillbaka!!

Jag och Ebban tog bilen ner till Köping i torsdags och är fortfarande kvar! Vi räknar med att åka hem på onsdag efter lunch!
Innan dess ska jag med att hinna gå på Villes 1-årskalas, mysa här hemma, gå svettiga promenader! Inte så tufft schema de sista dagarna. Det brukar dock vara ganska hektiskt när man åker hem, men denna gång har jag slagit många flugor i en smäll, vad gäller att träffa folk!!

Och va mycket kul jag har hunnit med då!
I fredags fm så hängde vi på Emelie och Soffan till kyrkan på klapp och klang! Jag är ju inget stort fan av gud, men de gick an! Och de va ju så många vänner/bekanta där så de va toppskoj! Efter de så gick en hel skara till Gillet för att äta lunch, mycket trevligt!
På kvällen så gick jag hem till Emelie, Jens och Penni (1 ½ mån gammal!!!) och mös där hela kvällen och då fick jag även träffa bästa tjejerna Annika, Jossan och Sara. Gilla gilla gilla!!

På lördagen så gick jag, Ebban och min mamma på stan och shoppade lite! På em så vankades det kalas med delar av släkten. Ebba fyllde ju 1 år i torsdags så de skulle vi ju såklart fira här också!!
Efter allt kalasande så var jag ganska trött och i nån slags sockerkoma, men inget skulle hindra mig från kvällens äventyr!!
Jag drog på mig "den lilla svarta"( läs, stora) och drog ner till Karin på lite tjejparty. Mycket trevligt va den kvällen och jag la huvudet på kudden 02.13. Helt lagom för att orka upp till en dag på IKEA!!
Men åååååh, så kul de är att handla då. Oj, oj..

NU skulle jag helst av allt lägga mig en stund när Ebba ska sova, men ne ne. Den som vill va fin får lida pin.
Så nu ska jag och Ebba ut och lida pin i nån timme!

Hepåre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar