torsdag 14 oktober 2010

De sista små kilona..

Har precis kommit hem efter en timmes pw med svägerskan! Suuperskönt, fast de blåste lite väl mycket.
Ja, angående rubriken då. Min kamp mot att nå startvikten fortsätter. Att jag fortfarande efter 1 år inte har kommit tillbaka är för mig ett stort MISSLYCKANDE!

Jag har alltid haft så himla lätt med vikten. Jag har kanske aldrig vart riktigt nöjd men har i ärlighetens namn inte haft nåt att klaga på EGENTLIGEN. Inte om man jämför med nu iaf!!

När jag blev gravid med Ebba så hade jag inte vägt mig på länge men jag uppskattade min vikt till 60 kg, och det är de jag har utgått ifrån.
Dagen innan Ebba föddes så vägde jag 85 PANNOR!!! Idag när jag ställde mig på vågen så stod de 62,0. Ynka, fyttiga 2 KILO kan tyckas, men det är ändå MINST 2 kilo för mycket.

Nästa vecka ska ett gymkort inhandlas och det ska bli så himla skönt att komma igång och gymma igen!!
Har även en liten utmaning på G, men det är inte förrns till våren, så de kan jag berätta mer om en annan gång!!

Jag var ju på Ikea i helgen så nu vankas de lite pyssel i em!! Inom kort kommer även bilder på tv-rummet och nya badrummet läggas upp!! Så håll utkik :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar