söndag 31 oktober 2010

Är världens gladaste för..

att jag fick träffa massa goa vänner igår som jag inte sett på 6 månader!

De blev spännande hockey, fest i parken, massa tok och aningens huvudvärk dagen efter, men väl värt de!! Vi har haft de supertrevligt!!

Nästan de bästa med allt var att jag verkligen fick sakna Ebba. Vi hänger ju ihop jämt, så de händer ju inte så ofta!! Så de va så mysigt att krama om henne när vi kom hem!!

Till något helt annat.

Jag läste ett blogginlägg nyss som gjorde mig så illa berörd. Jag hoppas att denna människa ändrar attityd när de är hans tur. Även att han inser att hur mycket han än tror och vill att livet ska vara detsamma, så blir de inte de. Det kan omöjligt bli de.

Jag HATAR att läsa om andras kryptiska texter, men jag kände mig tvungen att skriva nåt, och jag kommer inte att berätta vad de handlar om.Punkt.

Ikväll har vi ätit hemgjord pizza och pizzasallad, jävligt fint! Fuskar och äter lite godis idag också!!!

Ikväll blir de i säng tidigt, ja alltså ÄNNU tidigare än vanligt. Ska bli fantastiskt skönt!

Trevlig söndagkväll friends :)

2 kommentarer:

  1. Det var jättekul o träffas i helgen:D det måste göras om snart, hoppas vi har möjlighet att åka o hälsa på i ert fina hus snart också o träffa ebba också=) Och du, ebba har världens snyggaste mamma!! du behöver inte slita med dom sista kg som du skrivit, du är ju hur fin som helst! ha det så bra nu Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, jag tyckte också att de va så himla kul att ses. Synd bara att de blev så kort :( Ni är välkomna till oss NÄR SOM HELST!! De skulle va superkul om ni kom och hälsade på!! Och TACK för dina fina ord, dom värmer rejält <3 Stor kram till dig!

    SvaraRadera