tisdag 7 december 2010

Skinkmacka deluxe

Jag orkar egentligen inte skriva nåt men jag känner att jag är skyldiga er ett inlägg. Sitter i skrivande stund och äter en skinkmacka.
Och nej, det är inte vilken skinkmacka som helst!! Det är årets första juleskinkmacka, och den ligger på en nybakt grahamsbrödsskiva, så jag klagar inte!! Sköljer ner med pepsi max, en ny favvo!

Vad har vi gjort då sen sist?
Jag har jobbat på kuppan, alltid lika kul :). Ätit tacos, dragit Ebba i pulkan, sprungit ute(superskönt!!), bakat saffransbullar(gooaa), griljerat julskinka! mm mm

Imorgon är de dags för dagis igen och då ska jag dra en sväng till gymmet tänkte ja, de gäller ju att ligga på + - o nu när de börjar smyga sig in massa gott i skafferiet. Det kommer ju bli en del smaskigheter nu runt jul och jag har ingen lust att lägga på mig det jag faktiskt fått bort!! Jag läste en bra grej på en blogg.

"Det viktigaste är inte vad du äter mellan jul och nyår. Det är vad du äter mellan nyår och jul!" Helt sant!

Det får nog vara allt för denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar