fredag 3 december 2010

Day off

Passar på att skriva några rader när Ebba sover! Idag har vi en riktig mys och pysslardag! Låg kvar i sängen länge(mamman iaf!!!), åt en god frukost och sen satte vi igång med lite städning, tvättning, strykning och så har jag bakat lite chokladmuffins också som jag lääängtar att få prova!!
Får se om de blir till mellis eller om jag väntar tills efter tacosen!! Tänkte även testa att göra lite egen chokladglass på em. Återkommer om de blir bra :)

Kortet ni ser på Ebba är de bästa jag knäppt på länge. Hon sitter aldrig still och gör hon de så hinner hon alltid vrida på huvudet. Tokis <3
Julen har även hittat till Täppgatan. Fick tillslut till de i fönstrena så jag blev nöjd! Lite dåligt ljus dock på ena bilden.

Vad ska du hitta på i helgen då??
Själv så ska jag jobba både lördag och söndag. Men inte hela dagarna så jag ska nog hinna med att umgås med nära och kära också!!!
Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Jag har en helt oplanerad helg för första gången på länge! Önskar dock jag bara kunde svänga förbi dig på en kopp kaffe. Saknar dig!

    SvaraRadera
  2. Vilka fina fönster. Jättemysigt:)

    SvaraRadera