onsdag 15 december 2010

Wohaa

Tänkte att jag skulle chocka er litegrann och faktiskt skriva några rader i min för tillfället ouppdaterade blogg!!

Sitter med lite tårar i ögonen för något historiskt har precis hänt!! Något som kanske borde ha hänt för längesen men ändå.
Ebba har nämligen inte kunnat dricka ur sin "vattenmugg" själv. Hon har liksom inte fått till de där med att tippa muggen uppåt så att de rinner ner i pipen.
MEN NYSS så gjorde hon de. Ett steg närmare självständighet. Härligt och skrämmande :)

Kanske även ska nämna att Ebba GÅR på egen hand sen några veckor tillbaka. Hon har trevat ett tag, men nu är hon faktiskt ganska stabil!
Det gick inte så bra i början för hon skrattade så mycket så fort hon kom upp på fötter så hon tappade balansen. TOKUNGE!!!

Jag har fått jobba ganska mycket på senaste tiden och får nya tider hela tiden så de är ju toppen. Dessvärre så har vi blivit förskylda här i familjen, men jag hoppas att de stannar vid rinnande näsor och lite hosta. Skulle ju kännas tråkigt att inte kunna jobba dom passen jag fått, plus att julhelgen snart är här!! Som jag längtar :)

Nu tycker Ebba att det är färdigbloggat!

Kram då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar