tisdag 30 november 2010

30:e November 2010

Idag har jag en dag "ledigt" efter mina 5 första pass på HM. Oj va jag trivs och Fan va kul de är att jobba där!!

Med "ledigt" menar jag att jag jobbar ju hemma med Ebba ;) men ska också på ett möte i Borlänge. Jag ska till Arbetsförmedlingen och lägga upp en handlingsplan.
Skulle vara så otroligt skönt att slippa ha att göra med både Ams och A-kassan men jag har ju tyvärr inget val för tillfället.

Imorgon ska jag jobba igen och sen hela helgen, så nu ligger det på!!! Det positiva med att jobba helg är ju att det är bättre betalt( dubbelt upp på söndagen och ett par timmar på lördagen) det negativa är ju såklart att jag inte får vara hemma med Macke och Ebba.

För några månader sen så fimpade jag två bloggar som jag brukade läsa. Jag blev aldrig glad av vad jag läste och det var bara åsikter åsikter åsikter. Typ tycker du inte som jag så är du en idiot. Iaf, så är de dags att fimpa en till. Så himla skönt faktiskt!!

En blogg som jag gillar och följer är Katrin Zytomierskas blogg på Finest, och MASSA andra faktiskt. Jag tycker det är riktigt kul att följa andras liv i mot- och medgång. Precis som ni som läser JUST NU följer mig!!
Kanske att detta är en medgångsblogg?? Jag skriver sällan om negativa saker, men jag vet inte om de har hänt så mycket negativt i mitt liv sen jag började blogga vintern 2009??

Nä, om man skulle ta o komma ur mysdressen då!!
Kram på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar