tisdag 9 november 2010

Tisdag ser jag mig omkring..

Första inskolningsdagen på dagis idag och ungen verkar ju vara klippt och skuren för de! Ska väl inte ropa hej än, men hon verkar tycka det är kul!!

Något som var mindre kul var sprutorna på Bvc i eftermiddags. Hua, en i varje ben. Det är ju som tur va över på några sekunder och denna gång kunde tom mamman hålla tårarna borta!!
Ebba väger ca 10 kg och är ca 78 cm lång. Följer kurvan perfekt!! Nu väntar vi bara på att hon ska börja knata :)

Fick precis fabulösa nyheter ang Juldagen. Kan fan inte bli bättre :) Happy, happy, happy!

Nu ska jag surfa vidare en stund!

Later

3 kommentarer:

  1. Ser du dig om fortfarande? Onsdag, torsdag, fredag då? :)

    SvaraRadera
  2. HAHA!! Va roligt att ni båda kommenterat, säkert utan att veta om de också!!!!
    Jo, såhär va de. Onsdag gick jag runt och vanka och tordag satt jag i tankar. Därför föll de bort liksom. Men jag kan inte annat än hålla med. SKÄRPNING SCHYTT!!!! :)

    SvaraRadera