torsdag 18 november 2010

Problem solved :)

Jodå, då har man rinnande vatten i köket och ett avlopp inkopplat. Redan igår faktiskt!! Danne kom hit på kvällen och hjälpte oss med de. BRA där Danne!! :)

Ännu lite fler good news är att killen som ska sätta kaklet kunde komma nu på onsdag, och göra klart allt på fredag. Lucky us!! Macke de jäveln lurade mig och sa att han inte kunde komma förräns nästa år.

Mycket hann snurra i mitt huvud innan han sa att han skoja. Bl a, jag tänker fan inte ens sätta upp mina nya julgardiner för de kommer bli så himla fult. Fan fan fan. Ååååh va drygt. Nehe, då va julen förstörd då. Äh, då skiter vi i allt.

Knappt nå dramatisk :)
Imorgon är de dagisdags för Ebba igen! Då ska jag passa på att träna, städa och uträtta lite ärenden. Ska faktiskt bli himla skönt att få göra lite "vanliga vuxna saker" imorgon då den här torsdagen har känts alldeles för lång!!


Ska diska undan lite nu och sen blire nog en kopp glögg innan sängen! Tror att jag kommer lägga mig löjligt tidigt ikväll :)


1 kommentar:

  1. Ha ha...kul Macke:)
    Det var skoj:)

    Kram Soffiloffan

    SvaraRadera