måndag 15 november 2010

MondayMorning

Denna dag är historisk för lilla familjen Schytt/Lilja. Idag ska Ebba nämligen göra sin första dag på dagis UTAN MAMMA!!!

Min magkänsla säger mig att det kommer gå hur bra som helst. Men jag känner mig aningens nervös ändå.

Medans Ebbsan gör dagis så ska jag göra Arbetsförmedlingen. Inget jag ser fram emot( Sorry Jens!!) Säter är ju inte speciellt stort och har därför ingen bemannad förmedling utan jag ska gå in i nåt slags rum där de finns en telefon och dator med webcam, och så ska jag på så vis skriva in mig. Ja, de blir nog bra de också!!

Nu måste vi borsta och fixa med baaaaaaajsblöja!!

Har ni tur hörs vi ikväll redan. Pöss

2 kommentarer:

  1. Hej Camilla !!Vill skicka dig en kram för det var så längesen jag talade/träffade dig. Är Borlänge mysigt? Ni bor i närheten tror jag?

    Tjing//Malina Holmberg !

    SvaraRadera
  2. Hej Mallan!! Tack, de va gulligt av dig :) Och så sant att det var längesen vi sågs, i somras tror ja de va. Jag har inte varit så mycket i borlänge centrum, mest vid kupolen, men jag tycker att de verkar vara en trevlig stad!! Funderar ni på att flytta dit?? En stor kram får du tillbaka :) Kram kram

    SvaraRadera