onsdag 17 november 2010

Onsdag lixom

Sitter och äter lite kvällskäk och passar på att skriva några rader. Familjen är på övervåningen och jag får sitta här i lugn och ro, de är grejer de!!

Måste säga att det har varit en ganska soft onsdag. Lämnade Ebba på Myran kl 9 sen gick jag till gymmet och körde en timme. Efter de så mötte jag upp Jenny för en pw. Härligt att promenera när de är sånt toppenväder som idag. Liksom lagom kallt och soool :)
Vidare till affären och handlade lite lunch som jag åt efter jag duschat, och kl 14 hämtade jag en sovandes Ebba. En Ebba som somnat halv ett och som jag fick väcka kvart över tre!!! Då tyckte jag att hon sovit tillräckligt!
Jag brukar inte väcka henne men det är bäst om hon inte sover längre än till tre!! Intressant att veta va!

Vi har sovit hos svärisarna 2 nätter för att vårat kök har varit obrukbart då vi skulle få nya bänkskivor insatta. Nu är vi tillbaks hemma igen, med superfina nya bänkskivor, men utan rinnande vatten i köket. De är ju bara såå drygt att springa till toaletten var gång man ska ha lite vatten eller skölja något. Som tur är så får vi de kanske fixat ikväll eller imorgon!!

Nu ska de bara kaklas ovanför skivorna så är köket klart!! Jag hoppas att vi kan få de gjort innan jul. Helst innan första advent då jag ska julpynta lite. Meen, ingen idé att hoppas på för mycket..

Bilder på köket kommer när kaklet är klart!

Gokväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar