torsdag 25 november 2010

Ditten å datten..

Jag och Ebban har precis ätit frulle och om ca 45 min ska vi rulla ner till dagis! Ebba verkar tycka att det är superkul på Myran. Hon leker bra, hon äter bra och hon sover bra!! Det är väl allt man kan begära va??!!

Därför känns de inte såå jobbigt att lämna henne på dagis. Hon har ju inte ens tid att vinka hej då till mig när jag lämnar henne, för att hon vill ner och leka med sina små kompisar!!

Idag är det första dagen av mina 3(som nu har blivit 4!!) jobbdagar! Hon som jag pratade med sa att de va lika bra att jag tog med kalendern ocg det låter ju lovande måste jag säga!!

Igår va jag till kuppan och delade ut ett slags kortfattat CV. Det gick väl både bra och dåligt kan man säga. Det som kändes tuffast var de bemötandet man fick i vissa butiker. Inte direkt en kick för självförtroendet...

Jaha, då skulle vi byta bajsblöja då..

Hörs!!

1 kommentar:

  1. Faun va fint!
    Hoppas det funkar bra med jobbet!

    //Jens

    SvaraRadera