måndag 22 november 2010

Det efterlängtade telefonsamtalet.

Ja, det kom idag. Jag har liksom inte vågat hoppas på nåt och självförtroendet har ju inte direkt blivit bättre av att man har gått arbetslös under en lång tid. Men idag på fm så ringde en tjej från HM och undrade om jag kunde jobba tors-lör.

Ni kanske trodde att jag fått fast heltidsjobb med 40 tusen i ingångslön. Det kanske verkar så med den bild jag målar upp, men detta betyder så otroligt mycket för mig. Och 3 dagar är fan så mycket bättre än INGENTING!!

Känner mig lite nervös, men de ska bli så himla kul :)

3 kommentarer:

  1. Härligt jobbat!! Glad för din skull!:) You kick ass!! kram

    SvaraRadera
  2. Grattis tikll jobbet, tre dagar är det första av många arbetsdagar. Kram //Eva

    SvaraRadera
  3. Grattis gumman! Vad roligt! Alla uppmuntrande besked är ju välkomna i detta vintermörker :)
    KRAM Kajsa

    SvaraRadera