måndag 8 november 2010

Måndag gör jag ingenting..ingenting...ingenting

Måndag igen och kallt är de! Inte lika kallt som i mina hemtrakter men ändå minusgrader! Jag och Ebba gick på en prommis med svägerskan som vanligt och sen hem och fixa lunch!!

Måste ta tag i att skriva rent ett typ CV, som jag ska lämna till olika arbetsgivare i Borlänge nästa vecka tänkte jag! Hoppas, hoppas, hoppas att jag kan få napp någonstanns. Det skulle va så kul att få ett jobb!!

Vi har börjat prata lite om hur vi ska göra till jul. Det blir ju att pussla nu när man har barn. Man vill ju vara på alla ställen, men de går ju inte!! Fast vi har planer på att kanske vara hos oss i huset i jul. Och de kan ju bli hur mysigt som helst, och då kan alla vara tillsammans!! Vi får se hur de blir. Det kommer ant även att bli en tripp till Köping för mig och Ebba och kanske ev utgång på juldagen, men då undrar jag mina köpingsvänner( som inte ammar, är gravida, inte har barnvakt, är bortresta, nykterister eller va de nu kan va) om det är någon som ska gå ut på juldagen i Köping?? Ja vet att jag är väldigt tidigt ute, men någon kanske har bestämt sig!!


Ebba på våran prommis i förmiddags. Cute huh??!!! :)

5 kommentarer:

  1. Åh nu försvann min kommentar! :/ Försöker igen:
    Jag ska dricka första gången på juldagen ju!!!! Penni ska sova hos sin farmor är det tänkt! Jens ska ju ha sin storfest här så om inte annat röstar jag på att förfesten hålls här i huset! Tror du jag längtar?! :) Puss /e

    SvaraRadera
  2. Jag är alltid på! /Mireille

    SvaraRadera
  3. Härligt Mirre!!! De låter bra :)

    SvaraRadera
  4. Haha jag tänkte i veckan att "i år ska jag fan skita i att gå ut på juldagen" men nu när jag ser att BÅDA mina juldags-utgångs-tjejer ska parta loss så är det ju bara att tänka om! Det vore ju SÅ kul! Och Camilla, för oss är det ju dömt att inte ses annat än just på detta tillfälle :)
    KRAM Kajsa

    SvaraRadera
  5. Fan Kajsa, de kan ju inte bli annat än HUR BRA SOM HELST!!! Att vi tjejer skulle kunna festa ihop igen har mest känts som en dröm!! Så jävla härligt att den kan bli sann! Och precis, när ska vi annars ses om inte på JULDAN!! Haha :) Stor Kram

    SvaraRadera