onsdag 9 mars 2011

Hur lång är du?

Som några av er kanske vet så fyller jag 30 barre nästa onsdag, om en vecka precis alltså!! Jag har märkt att många i min ålder verkar ha ångest över att fylla tretti. Själv känner jag inte så alls faktiskt. Jag känner mig som 25 ungefär och får fortfarande visa leg på systemet så jag sparar min ångest till senare ist!!

Till saken jag egentligen skulle skriva om! Jag har önskat mig smink av Macke i present (som jag veeerkligen vill ha!) och så i förrgår så kommer han hem från jobbet och frågar - Hur lång är du?? med en lurig min. Va faaaaan. Ja sa direkt att får jag ett fallskärmshopp eller liknande så säljer jag det på en gång. Blocket nästa liksom.
Aja, han är allt bra lurig den där :)

Längesen sist förövrigt, har ju inte hänt så mycket. Jag jobbade tors-sön och de va som vanligt jättekul!! Fick jobba med Lovisa och Bellan som på den gamla goda tiden i Mora!!

JUST DE!!!
Jag är så jävla sugen på att dra på kryssning nu när våren kommer. VEM ÄR PÅ????

Ja, vad har mer hänt då. Tränade igår kväll och de gick super. Tränade imorse och fick bryta mitt löp efter 4 km. H e l t j ä v l a s l u t....
Förklaringen fick jag efter lunch då nysningen och frysningen kom ihop med den kliande halsen och snoriga näsan. Jaha, bara jag är ok till helgen då jag ska jobba igen!!
Jag ska provjobba i en ny butik där jag förhoppningsvis kan få jobb. Ett jobb som varar längre än några dagar åt gången!! Håll tummarna :)

Nu ska jag gosa ner mig i sängen och titta på leksand-västerås tills halv åtta hos mig börjar.

Fridens.

6 kommentarer:

  1. Försöker intala mig att jag inte heller har ngn åldersnåja över att fylla 30 i år. Men av ngn anledning blir jag mer och mer irriterad varje gång jag får visa leg på ICA och varje gång ngn kommenterar "jaha, jag trodde du var en elev..." Fast jag kanske är åt andra hållet :-)

    Ang det evevtuella fallskärmshoppet, skippa blocket - RING MIG!!!!

    Kryra på dig!

    /Nina L

    SvaraRadera
  2. Haha!! Ska komma ihåg att de är dig jag ska ringa isf :) Tack så mycket för kryahälsningen!! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag kan mycket troligt vara på på kryssning!!!! I alla fall en med dig! :)

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt Empa!! Jag ringer dig i veckan för att osa bla. Puss :)

    SvaraRadera
  5. Vad roligt med ett nytt jobb. Hoppas de går bra:) Du får berätta sen vart det är nånstans. Vi köpte garderobsinredingen på coop forums byggavdelning. Den kostade några tusenlappar, men tror det är ungefär detsamma överallt och sen ville ju vi ha just de modellerna.

    SvaraRadera
  6. Hur lång är du då?
    Jag vill ockå kryssa!

    SvaraRadera