onsdag 23 mars 2011

Jag fick en hoj!!

Joråsåatte, då är man med cykel. En rejäl rackare dessutom. Närmare bestämt en Crescent "Vera". Vit är den i färgen med en svart barnsadel!!

Åh va jag längtar tills jag och Ebba kan ge oss ut och cykla!! Måste bara fixa en cykelhjälm till henne först!!

Jag och Ebba har varit i Sälen några dagar och kom hem idag och va härligt det va att se att så mycket snö har försvunnit!!
Ser verkligen fram emot att få snöra på mig mina Nike och ta en löprunda. Jag har ju köpt en sån här nike plus sensor som jag har sitter i vänster sko men dessvärre så har jag inte fått den att visa rätt. Den visar att jag springer snabbare och längre än vad jag gör!!
Kanske kan va bra för självförtroendet, men jag vill ju att det ska stämma!!! Måste ta tag i de :)

Just de!!

Chefen på HM i kuppan ringde mig igår och erbjöd mig en halvtidstjänst(med chans till mer) from måndag, tom efter sommarsemestern. TROR NI JAG BLEV GLAD ELLER!!! Jag behövde inte fundera en sekund!! Självklart tackade jag JA!! Ska få schema i veckan och jag längtar otroligt mycket efter att få jobba och få lite struktur i vardagen!!

Oj va osammanhängande och grammatiskt galet detta inlägg blev men.. Sån e jag!!

3 kommentarer:

  1. Härligt inlägg, så mycket glädje för din del. Underbart!!

    Kram från oss

    SvaraRadera
  2. Haha då kan ju du cykla till jobbet nu då! ;) Men du ser vad allt ordnar sig bara man har lite is i magen! Underbart camilla!!

    SvaraRadera
  3. Grattis Camilla. Vad roligt!!! Är du fortfarande intresserad av numren du skulle få av mig? (Förlåt ja inte fixat de innan)

    SvaraRadera