tisdag 28 juni 2011

Fred & Kärlek

Ja, ni ska tro att hela Borlänge svämmar över av folk som vill ha fred och kärlek. För er som inte hänger med så kan jag berätta att Peace and love festivalen har dragit igång i Blge.
På gott och ont om ni frågar mig. Jättekul med lite nytt folk i butiken och ett jävla drag. Inte så kul att städa när dom har grisat färdigt. Dom(läs festivaldeltagarna) är överallt och dom flesta är ganska kul :)

För mig blir det inge P&L i år. Vi drar till Alanya, Turkiet på lördag. Men vaaaa, tänker ni!Har inte ni varit där typ fyra gånger redan!! Joooo, serrni, de har vi men vad gör väl de!! Och vet ni mer då?? Jag och Macke ska åka själva. Ebba ska vara hemma med Farmor och Farfar.

Det är med blandade känslor vi lämnar henne hemma. Jag kommer att sakna henne JÄTTEMYCKET, men jag kommer också att njuta av lugnet och ladda batterierna!
När vi kommer hem sen ska vi bara mysa, våran lilla familj <3

Så nu har jag lite att stå i. Det är mycket som ska handlas och planeras. Det ska jobbas och tvättas, packas och färgas hår o bryn och allt annat jäkla skit som man pysslar med!!

Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Åh vad ni kommer att ha det härligt! Och sen kommer vi till er! Barnvakt är fixad nu så allt är helt grönt! Åh jag längtar! Puss

    SvaraRadera