torsdag 6 augusti 2009

Klagomuren..

Ja, ni. Jag har inte klagat så mycket om min hälsa hittills, för att jag har mått så bra så klart! Men nu så måste jag nog klaga liite i allafall.

Ju tyngre jag blir ( ligger på 16-17+ skulle jag tro) desto jobbigare blire för mina stackars små fötter som ger mig ett helvete i slutet på varje arbetspass, och jag har provat alla sorters skor men de spelar ingen roll va jag har på fötterna. MEN när jag är ledig har jag inga som helst problem med fötterna, så de är väl de ända positiva med att jag bara har 3 pass kvar på jobbet som jag ÄLSKAR!!

Det andra jag vill klaga på är de jävla låren, fiii faaaaan.. De blir svettigt, och när de blir svettigt så gnider dom samman och de är så jäkla oskönt. Prio efter förlossningen är att bli av med dessa köttstycken! Alltså jag snackar inte amputering utan reducering :)

De sista vet jag inte om man ens får klaga på för jag är ju glad att jag känner bebben så tydligt, de är ju livstecken lixom, men kotten har ju tydligen bestämt sig för att inta högerläge tills den ska ploppa ut och de börjar bli liiite ont om plats, speciellt om man bara ska ligga på en sida..
Undra om h*n ser va jag skriver för nu fick jag mig en rejäl kick i sidan..!!!

Annars mår jag toppen! Jag känner mig lugn, nervös, förväntasfull, glad, pirrig, ALLT. De är upp å ner i tankarna hela tiden och som ni kanske förstår så ligger liksom mitt fokus på att fixa allt som jag vill ha klart innan bebis kommer!!

De va allt för nu, so long!

2 kommentarer:

  1. Jag gick upp över 30kg så 16-17 är ingenting:)
    Linda

    SvaraRadera
  2. Oj vad magen växt..-fina bilder! Lycka till med allt. Du har en underbar tid framför dig. Kramar Dessie

    SvaraRadera