torsdag 20 augusti 2009

You Can Call Me Tjockiiiiiisssss :)




Jag tycker att magen har växt massor sen förra veckan, och de känns!! När man inte trodde att man kunde bli osmidigare så växer man och går upp några kilo till!!
Jag känner mig mer peppad än någonsin att bli av med alla dö-kilon jag kommer ha när bebben ploppat ut.
Dagarna rullar på här i Mora. Jag har jobbat lite, vart på hockey, degat i soffan framför friidrotten och pysslat i hemmet!! Tvättade faktiskt två fönster förra veckan, DE NI!!!
Idag ska jag också jobba och ikväll drar vi till Säter över helgen. M ska på begravning tråkigt nog. En kompis mamma har sorgligt nog gått bort alldeles för tidigt i cancer.
Vi ska även fira Dennis, Mackes systerson som fyllt fyra år, därför hänger jag på!!
Aja, nu måste jag fixa lite innan jobbe!
Ha en trevlig helg people <3

1 kommentar:

  1. Alltid lika roligt att gå in här på torsdagar och kolla, ska bli så roligt när bebisen pluppar ut:) Ha en bra helg i säter. Kram

    SvaraRadera