måndag 24 augusti 2009

Pärlan är hääär :)

Lugn nu, de är inte bebben jag pratar om utan våran vagn som vi beställde för mååånga månader sedan, och den är lika lovely som jag trodde!!!

I lördags tog vi en tur till kuploen och de blev såklart en sväng ner till babyproffsen och vi tänkte vi iaf skulle fråga om den kommit( 1 sep stod de på kvittot) och de hade den! Så dom monterade ihop den och så fick vi rulla hem den!!! Jag/vi är supernöjda :)Mysigt va!!Lite utav bebisen nya grejer!
Bebisens "åka hem" outfit!!SkötbordetSängen

Nu ska jag baka mig en kladdkaka, är så sjuukt sugen på choklad hela tiden!

Hörs!

3 kommentarer:

  1. Vad fint ni har gjort gumman :)
    Riktigt fräsig barnvagn också!
    Puss & Kram
    /Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla!!! vad mysig bebben ska ha i den vagnen!!! jag såg även att ni har skaffat en snuttefilt iform av en elefant.... min lilla joel har oxå en sådan heffaklumpen från nalle phu. det jag vill komma till är att snabeln stoppas i alla möjliga hål på kroppen....från näsan(oftast där den hänger) till en sväng i örat å om inte tutti finns nära...japp då åker den i munnen, den har även träffat "ojjes" petter nicklas när den har råkat följt med upp skötbordet vid blöj byte....så nu vet du, han har nalle phu å bamse oxå men dom duger inte ALLS lika bra...ingen snabel på vettu!!! =) hehe
    Stora kramar från elin

    SvaraRadera
  3. Va bra bebisen kommer få det :) Va fint du gjort med skötbordet också!!vitt och fräsht.

    SvaraRadera