tisdag 25 augusti 2009

Svar på kommentar + lite annat!!

Tänk va roligt man kan ha med en snabel :)
Jag har köpt typ tre snuttisar så vi får väl se vilken som blir favoriten!! Kul att du läser min blogg Elin och slänger in en kommentar, alltid lika uppskattat!!
Hoppas att du och din familj mår bra :)

Idag har jag vart på första föräldragruppsmötet. Singelmorsan vettu får klara sig själv när Pappa ska leka me puck och klubba :) Hi hi

Vi pratade om förlossningen och fick se lite halväckliga bilder på en bebis som ser ljuset för första gången och de gjorde mig ännu mer säker på att Macke ABSOLUT inte har nått "där nere" att göra under förlossningen!! Som tur är, är vi heelt överens om den saken!!!

Macke är som sagt iväg på bortamatch. De ska möta Södertälje i Lindesberg så jag har vart solo sen halv elva i förmiddags, men de är lugnt för då har jag kunnat beta av min To-Do List!!

Nu ska jag försöka hitta ett skönt sitt/liggläge i soffan och kolla på våra svenska fotbollsdamer som spelar mot Ryssland ikväll, 1-0 till Sverige just nu, Yey :)

Trevlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar