torsdag 10 september 2009

Besök hos BM

Ja, from nu kommer jag springa där en gång per vecka. Och igår va de dags igen!
Känns lite tjatigt, men allt så bra ut, som vanligt! Lite fetare bara! Då var de numer ett faktum att jag väger mer än min faktiskt ganska spinkiga kille. Känns inte som nåt att skryta med direkt!!
Jag längtar tills bebben ploppat ut, då ska jag joina Emelie och springa med vildhästarna på söder!! HAHAHA
Om du sitter som ett frågetecken nu så är de helt ok!! Jag har heller inte fått nån klarhet i vad de innebär att springa med vildhästarna, men visst låter de härligt + ett bra sätt att bli av med några kilon :)

Sf 34, nånting ( förra gången låg de tydligen på 33, inte på 34,6 som jag skrev!)

Vikt + 22,6

Hjärtljud 147

Blodtryck kommer jag inte ihåg, men de va bra, och kisset också!!

Idag är de sista föräldragruppen och vi ska prata om amning och tiden efter förlossningen. Ska bli kul och intressant.

Jag vet att bloggen lätt skulle kunna nomineras till "Sämst uppdaterade Bloggen of the Year" men jag har mina moments och hoppas att ni läsare inte tröttnat!!

Hörs snart igen <3

1 kommentar:

  1. Åhh Camilla nu är det verkligen snart dags.Närsomhelst ju. Guud va spännande. Sj så har man 10 v kvar, hoppas det går fort :) Lycka till.
    Kraaam Jessica

    SvaraRadera