fredag 18 september 2009

One more important thing <3

Har ju helt glömt bort att berätta att jag och Macke har förlovat oss <3 Den 12/9 närmare bestämt!
På fredagen efter lunch så satte vi oss i bilen och jag hade inte en aning om vart vi skulle eller vad vi skulle göra, de hade Marcus planerat!
Nån timme senare så hade en vi kommit till Falun och vi åkte till sjukhuset för att titta vart förlossningen låg + vart man parkerar!

När vi va klara med de så åkte vi mot centrum och M parkerade bilen och klev ur med våran packning. Där stod jag och fattade ingenting!! Jag hade fått för mig att vi skulle åka till Säter av nån anledning!!
Iaf, så börjar vi gå och då ser jag att bakom mig ligger Grand Hotel. Så vi gick in och M checkade in oss. Vilken sötnos va!!!?

När vi installerat oss på rummet, så gick vi en promenad på stan och tittade i lite affärer och kollade in en restaurang som M skulle boka bord på till kvällen.
När vi slappat lite på rummet och kl var dags för middag så gick vi till Banken, resturangen där vi skulle äta!! Vi åt mörad biff, med klyftpotatis, bea och massa goa grönsaker. Supergott!!
Efter middagen så gick vi tillbaks till hotellet och kollade på film och efter kl 00.00 så bytte vi ringar. Underbart <3

På lördagen, den 12:e så njöt vi av hotellfrukosten och efter de drog vi till kupolen och strosade runt, efter de väntade en "förlovningslunch" hos svärisarna i Säter. Så efter go mat, fika och lite presenter så tog vi bilen tillbaks till Mora!!

På kvällen blev de pizza och mys i soffan och relativt tidigt i säng. Macke skulle upp tidigt och träna och jag är gravid (behöver jag säga mer!!!)

Det var iallafall ett fantastiskt dygn och jag är så otroligt lyckligt lottad som får må så här bra och har träffat en riktig pärla <3


1 kommentar:

  1. Ååh...vilken saga!!

    Massa GRATTIS från mig=)

    Det händer grejer nu..., lycka till när det smäller=)

    Kraaaaaaaaaaaaaam Soffan

    SvaraRadera