torsdag 17 september 2009

A little bit of this..and a little bit of that!

Igår va jag hos Bm igen och här kommer domen!!!
Allt var bra :)

Hjärtljud 152

Vikt +23,6 kg

Blodtryck 105/60 (tror ja de va!!)

Sf 36 cm

Huvudet ligger rätt och är ruckbart! The "kiss" was well so all is good :)

Imorse 07.30 började Mora ik bussen rulla ner mot Malmö, en resa på huur många timmar som helst. Iaf så har grabbarna match imorgon kväll och kommer hem på lördag morgon så jag har lovat Macke att knipa så gott jag kan!!
Jag tyckte absolut att han skulle åka och jag hoppas att grabbarna kan spela lika bra som i premiären igår!!

Så va ska jag hitta på då, när han är borta. Ja, jag har väl tänkt att dona lite här hemma (som vanligt!!) försöka få tag på mönster till bebiskläder och nåt häftigt tyg.
Har ju tänkt sy lite egna mössor till Bebben men jag tror de blir bäst om jag har nåt slags mönster. Annars får jag väl försöka få till de ändå!!!

Idag tänkte jag slänga i lite färg i håret och imorgon ska vi tjejer käka tacos hos lina och titta på matchen som sänds på tv. Tyvärr i en kanal som typ INGEN har. Jäkla Viasat... Aja, Lina å Simme har ju den iaf, som tur är!!

Later..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar