måndag 5 juli 2010

Gokväll

Ebba sover så jag skulle kunna vara hur produktiv som helt men jag orkar inte. Jag skulle kunna gå och hämta sladden till kameran och föra över bilderna från turkiet och göra ett inlägg, men jag orkar inte..
Jag är trött idag. Ebba vaknar numer ALLTID mellan halv 6 och 7. De finns liksom inte en sportmössa att hon skulle sova till typ nio, de händer inte längre tyvärr.
Jag tycker de är ganska tråkigt att gå upp sex när man liksom inte ska nån stanns. Jag ska ju bara va hemma och smula och vad gör man då kl 6??
Jag vill inte ha några tips, tack :)

För er som bor i köping eller ska ta er dit from fre och vill ses får gärna höra av sig till mig! Jag och Ebba kommer på fre och stannar till minst ons iaf!!

Macke, svärfar och svågern är uppe i huset och lägger golv! Renoveringen går sakta men säkert framåt. Det känns fortfarande som evigheter innan vi kan flytta in, men de är bara att "Hang in there".

Just de, idag när Macke skulle åka till jobbet så kom han först till en olycksplats. De va en långtradare som låg tvärs över vägbanan och Macke fruktade de värsta, att de skulle ligga en död person där men han ringde 112 och fick höra att han som körde lastbilen hade ringt själv. Han var helt oskadd!!! Snacka om änglavakt.

Vi hörs hörrni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar