onsdag 7 juli 2010

Grattis..

Ebba på 9 månadersdagen. De står ju inte på förrän hon är året. Oj, oj, oj...

Imorgon ska jag till Mackes jobb på handelsbanken. Vi ska träffa en jurist som ska hjälpa oss att skriva testamente. Att vara sambos utan att va gift är ingen höjdare om någon av oss skulle dö. Nu när man har köpt hus o grejer tillsammans kan de ju va skönt att allt sånt är ordnat.


Ska bli kul att få komma bort en liten stund. Numera spenderar jag och Ebba all vaken tid tillsammans eftersom att Macke håller på och fixar med huset, när han inte är på jobbet vill säga.

Vi får även mycket värdelig hjälp från Ebbas farbror och farfar vilket resulterar i att svägerskan blir ensam med två barn. Som tur är så kan farmor/mormor rycka in så vi kan få hjälp!
Jag får tänka att alla jobbar för vår skull, men just nu äre inge kul.

Sen blir jag så otålig också, JAG VILL FLYTTA IN NU!!! Men jag får hålla mig till tåls, vi ska väl trots allt förhoppningsvis bo där i många år!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar