tisdag 27 juli 2010

Nu blire andra bullar!!

Eller de blir snarare inga bullar alls!! Nu har jag haft "semester" från normal kosthållning alldeles för länge och min kropp börjar kännas tung. Hemska känsla. Vågen visar +0,8 kg och med tanke på vilket frosseri i godsaker och brist på motion de har blivit i sommar så är jag väldigt nöjd!!

Innan sommaren hade jag 2 kg kvar till min "innan-graviditet-vikt" och dit ska jag tillbaka. Så mitt första mål är att minska 2,8 kg.
När jag kommer dit och om de är möjligt så kör jag nog ett par kilo till. Nu lät de som att de är världens enklaste grej, men de är de VERKLIGEN INTE!!

Men jag vill absolut försöka!


Jag kommer att köra med samma upplägg dom förut med godis på lördagar. Jag klarar inte av förbud.
Nu under sommaren kan nog även en glass slinka ner på en tisdag om det är nåt speciellt!! Som sagt, INGA FÖRBUD!!

Va händer annars då???
Ja, vi väntar på att huset ska bli klart så att vi kan flytta in!!! De tar ju bara sån himla tid. De visste vi ju, men de är svårt att inte bli otålig!!
Vi hoppades på att kunna flytta in i slutet av denna vecka, men vi får nog flytta fram de ännu en vecka tyvärr.

I början på aug ska vi till bvc så jag har inga färska mått på Ebba men kläderna börjar bli väldigt små så hon växer både på längd och bredd! Fortfarande bara två tänder i nedre käken, men framtänderna är på gång!
Hon "pratar" fortfarande väääldigt mycket och de är superkul!! Av alla fina, roliga leksaker hon har så är de nog ändå farmors grötslev som är roligast!

Hoppe hare är favoritlåten. Hon har ännu inte fattat hur man kryper riktigt. Hon kan ta typ två steg sen åker benen bakåt och hon intar liggläge, och precis som med gåstolen så är hon en jävel på att åka/hascha bakåt!!!!
Hon vinkar, klappar händerna och skrattar hela dagarna! HON ÄR FANTASTISK <3



Nu blire en pw för hela slanten!! Hoppas ni får en fantastisk tisdag vänner!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar