torsdag 4 juni 2009

Oj, oj, oj..

va tiden går fort nu. Redan en ny vecka och därmed 24 veckor gångna och 16 veckor kvar. Jag mår fortfarande riktigt bra och jag hoppas att jag får fortsätta att må bra med tanke på våran turkiet resa och att jag ska jobba några veckor i juli och augusti!!

Det är ju lite att tänka på inför resan så att man är förberedd rent medicinskt, så listan till apoteket är gaanska lång
Alvedon
Stödstrumpor
Resorb
Något mot turistmage
Hemofer( järntabletterna jag tar)

okej, de kanske inte va en skiiitlång lista men ändå :)

Idag ska vi åka till flygplatsen i Mora och köra nån slags bana med koner som man ska slira runt på ca 1 minut. De ska vara en förberedelse för halkbanan som vi ska åka på imorgon. Halkbanan ligger i Falun så vi ska åka 05.30 imorgonbitti.. Fiiiiiiiiifaaaaan va tidigt!!

Tjockismagen!!Här drar jag in magen så mycket jag kan, freaky!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar