torsdag 18 juni 2009

Semester

Ja, håller på att packa för fullt nu. Först lätta sommarkläder för en vecka i Turklandet och sen regnrocken och gummistövlar för en vecka i hemstaden :)
Ska bli så skönt att få komma bort till värmen en vecka, och ja lovar att jag ska vara försiktig med mat och sol och allt annat som kan vara "dåligt" för mig!!

Har iaf nu på morgonen lyckats fixa ett intyg på engelska från en läkare så att jag får flyga tillbaks till Sverige om en vecka. Tydligen så har många gravida problem med att få kliva på planet när turkarna ser att dom har en stor mage, " You're too pregnant" har vissa fått höra. Så nu har jag garderat mig med intyget och en av Mackes luvtröjor som faktiskt döljer min mage mycke bra :)

Hoppas ni alla får en underbar midsommarhelg och att vädret vänder :)
Vi hörs om en vecka :)

Don't drink and drive people!

1 kommentar:

  1. Tack för alla tipsen. Ha en underbar semester är sjukt avis vill oxå till varmare breddgrader. Glad midsommar.
    kram Jessica

    SvaraRadera