tisdag 3 augusti 2010

Crawling :)

I fredags så tog Ebba sina första kryptag!! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Så jag grät några tårar av stolthet och skrattade av samma anledning.
Hon är så duktig min lilla tös :)

I ärlighetens namn va de kanske ganska skönt när hon satt på rumpan och inte kunde ta sig nånstanns! Men men, det är nya tider och jag gillar vart vi är på väg. För varje dag som går så blir hon mindre bebis och mer en liten flicka. Min lilla flicka. Nästan ofattbart, men underbart!!

Idag blir vårt hus klart. Vi kommer dock inte flytta in förräns på ons kväll eller torsdag. Det är mycket som ska städas och det är bra om trappan får torka helt innan man går i den!
Can´t wait i tell you.

Ska bli så fantastiskt skönt att ha ett eget hem igen. En plats som är vår. Vår lilla familj. Härligt va ordet!

Annars då?
Ja träningen går väl sådär. Jag går varje vardag och har sprungit nån kväll men de finns ingen motivation överhuvudtaget.
Jag försöker tänka vilken fantastisk känsla de skulle va att komma i "dom där" jeansen, men de räcker inte till just nu...
Kan även tillägga att de inte finns tid till så mycket annat än promenader just nu eftersom att jag är själv med Ebba hela dagarna.
Men jag tror att så fort vi kommer på plats och har gjort oss hemmastadda så kommer nog lusten till mycket tillbaka och då är de bara att köra järnet igen!!

Hoppas ni har en toppensommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar